Tänkte bara skriva lite om hur det har funkat i vintras. Bensinbolagen ändrade etablandningen till e75,jag sänkte trycket till 4,1 bar mätt med vacum loss.Effekten blev att man den första kilometern fick vara väldigt mjuk med gaspedalen,sedan gick den som vanligt. Kanske lite väl snålställd men bränsleekonomin blev väldigt positiv,magkänslan jag fick var att den gick på strax under litern vid långkörning,typ 20-30mil.Startproblem lider inte bilen av,har ju som sagt inte varit så kallt i vintras. Mixtrar nu med kallstartsinsprutaren,styr den manuellt genom att jag har kopplat in en sladd på pinne 32 på lh 2,4 boxen och kopplat den till en tryckknapp och en sladd till jord.Trycker jag på knappen aktiveras kallstartsinsprutaren och ger motorn en extra dusch av det förnyelsebara bränslet och bilen startar
. Någon kanske undrar varför jag pular med detta nu när det är högsommar,som sagt,bättre att fixa saker och ting nu än stå och rycka i sladdarna när det är smällkallt.