Etanol.nu

Forum för föreningen etanol.nu
Aktuellt datum och tid: tor 24-04-18 13:22

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Inloggning för forumet
InläggPostat: ons 07-02-21 14:53 
Offline

Blev medlem: tor 07-02-08 00:12
Inlägg: 590
Ort: Dalsland
Jag har en liten fundering..
Vi diskuterar ju mycket här på forumet, både teknik och politik.
På forumet kanske vi kan diskutera insändare, debattartiklar som vi kan skriva. Man måste logga in för att skriva.. men inte för att läsa. Det betyder att våra "fiender" kan gå in på forumet och läsa vad vi gör.
När det gäller teknik kanske någon har nån väldigt bra idé som någon går in och snor.
Vore det inte bra om man var tvungen att logga in för att komma till forumet? Då kan bara vi som har registrerat oss läsa på forumet. Inte ett helt säkert system heller, men skulle kännas bättre iallafall. När man ändå måste logga inför att skriva så blir det ju inte så mycket krånligare för forumanvändarna.


Dela på FacebookDela på TwitterDela på TuentiDela på SonicoDela på FriendFeedDela på OrkutDela på DiggDela på MySpaceDela på DeliciousDela på TechnoratiDela på TumblrDela på Google+
Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: inloggning
InläggPostat: ons 07-02-21 17:59 
Offline

Blev medlem: ons 06-12-20 11:04
Inlägg: 1983
Ort: 08- och Småland
Det skulle förmodligen "skrämma bort" många som bara vill gå in och kolla. Nu kommer jag inte åt hela sidan på grund av IE 7.0. Men jag har för mig att det finns sifferuppgifter på antal beökare och antal registrerade användare.
Om man vill vända sig direkt till någon annan "etanol.nuare" kan man ju använda PM och e-post över forumet. Där måste man ha inloggning och är således "hemlig" för utomstående. Visserligen kan inga fler läsa det, vad jag vet? Men det kanske går att skicka t.ex. kopior till flera med e-posten över forumet?
Annars kan det ju vara så att om man bildar en "grupp" för ett visst projekt, tar man ju direktkontakt med varandra över vanlig e-post. Så det borde ju inte vara några problem, tycker jag.


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
POWERED_BY
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2011