Etanol.nu

Forum för föreningen etanol.nu
Aktuellt datum och tid: tis 24-03-19 07:41

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: VW 1,4 l 2013??
InläggPostat: ons 15-06-17 13:56 
Offline
Forummoderator

Blev medlem: mån 07-01-01 20:57
Inlägg: 6015
Ort: Hindås
Fick påståenden på fb om att dessa motorer i etanolutförande är mkt problem med .
"Spruckna kolvar" bla, alltså inte bara det vanliga strulet med igensatta spridare o de konstiga rodden om att köra varannan tank bensin mm.
Någon som vet ngt om detta ?

_________________
http://direktdemokraterna.se
Myndigförklara dig själv.


Dela på FacebookDela på TwitterDela på TuentiDela på SonicoDela på FriendFeedDela på OrkutDela på DiggDela på MySpaceDela på DeliciousDela på TechnoratiDela på TumblrDela på Google+
Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: VW 1,4 l 2013??
InläggPostat: ons 15-06-17 19:48 
Offline

Blev medlem: ons 06-12-20 11:04
Inlägg: 1983
Ort: 08- och Småland
Jag tänkte direkt att man kunde gå till ett VolksWagenforum och kolla där. Där kanske man är lite mer vederhäftig och "tyskt grundlig samt tekniskt precis". Men det visar sig att man skulle vara registrerad för att använda sökfunktionen!!! Så jag hoppade över det.
Jag själv är inte så insatt i alla VW-modeller. Och nu blir det väl ännu svårare, för jag läste så sent som i går att man skall dela upp hela modellparken i flera avdelningar och dom skall ha en egen chef på varje avdelning och jobba mer fristående från dom andra.
Det var den senaste tidens turbulens inom ägarna/ledningen som hade resulterat i detta.
Om någon tänker nu, "men Scania då, hur går det för dom?" Dom hamnar i en avdelning som heter ungefär Kommersiella Fordon. Dom andra lastbilsfabrikaten finns där också.

Jag länkar till Volvoforumet för att "slippa" länka till Aftonblaskan. :mrgreen: http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 2&t=118018


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
POWERED_BY
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2011