Etanol.nu

Forum för föreningen etanol.nu
Aktuellt datum och tid: fre 24-03-29 10:22

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 20 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 08-05-30 20:44 
Offline

Blev medlem: tor 08-05-15 22:00
Inlägg: 30
Ort: Örebro
ak87 skrev:
MiFo skrev:
Både jag och min arbetskollega har handlat från tankaetanol.nu.
Inga som helst problem. Snabba att svara på frågor.
Kan absolut rekomendera tankaetanol.nu.

/Micke


Använde du ni er av Payson?



Japp. Och det funka bra. Och vi handlade vid olika tillfällen.


Dela på FacebookDela på TwitterDela på TuentiDela på SonicoDela på FriendFeedDela på OrkutDela på DiggDela på MySpaceDela på DeliciousDela på TechnoratiDela på TumblrDela på Google+
Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: lör 08-05-31 00:22 
Offline
Forummoderator
Användarvisningsbild

Blev medlem: tis 06-12-19 23:01
Inlägg: 244
Ort: Göteborg
EtanolMan skrev:
En sökning på eniro ger träff på en person som bor på Norra Bysala 15, däremot hittar i var fall jag inget på Södra Bysala


Helt riktigt ibland går det lite väl fort.

_________________
Gå med i Sveriges snabbaste växande Freecycle-grupp, Freecycle-gruppen i Göteborg.
Adress: http://www.freecyclegbg.se


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 08-06-02 11:02 
Offline

Blev medlem: mån 08-05-26 20:06
Inlägg: 19
Ort: Från
Fick svar från de igår med en länk för att köpa grejerna med Payson garantin... Så det verkar ju vara bra!

Nu hoppas jag att varorna kommer


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 08-07-04 11:06 
Offline

Blev medlem: fre 08-07-04 10:21
Inlägg: 1
Ort: Från
Peter skrev:
Okey kanske läge i så fall att hissa lite varningsflagg för detta företag då, till motsatsen motbevisats som det brukar heta,, men dess skapare/ägare kan ju tex här redogöra det verkliga läget i frågan. :-)


Hejsan

Jag sökte på 'tankaetanol.nu' och såg att det finns en del funderingar, jag skall försöka redogöra så gott jag kan:
Företaget heter 'Bysala Engineering', TankaEtanol är bara varumärket och namnet på hemsidan.
Jag har inte skrivit ut företagets organisationsnummer på hemsidan för att det är samma som mitt personnummer (enskild firma), och jag inte vill att personnumret skall kunna missbrukas.
Företagsformen är för närvarande enskild firma, men vi är två som arbetar i verksamheten.
Vi har tidigare haft telefonnummer hemsidan, men att svara på 'småfrågor' tog mer tid än vi kunde hantera. Därför har vi istället gjort ett kontaktformulär på hemsidan som kan användas dygnet runt.
Hemsidan är ganska enkel, men vi hoppas kunna förbättra den så att den ser bättre ut.

Företagsidén är att erbjuda färdigbyggda flexitune-kit till de som inte kan eller vill löda kretskorten själva. Betalningen görs via Payson, och från och med idag använder vi Payson-Garanti eftersom många känner sig tveksamma till den 'garantilösa' betalningen. (med paysongarantin blev det tidigare problem ibland när leveranstiderna blev längre än fem dagar pga att en del av våra leverantörer var långsamma)

Vi lämnar en månads 'ångervecka' och två års garanti på alla etanolkit vi säljer.

Fråga om det är något mer som verkar oklart. Kom gärna med förslag om både hemsida och etanolkit.

Håkan


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: lör 08-07-05 18:53 
Offline

Blev medlem: lör 08-07-05 18:36
Inlägg: 1
Ort: Från
Jag skulle handla på Flexitunes egen sida men den funkade inte så jag beställde en färdig från tankaetanol.nu.
Dom har fullt upp med att löda ihop alla beställningar. När han har för mycket att göra så hinner han inte leverera inom paysongarantins tid på någon vecka, så då skiter det sej för honom. Han har väl ingen direkt lagerhållning att ta ur.
Jag fick mina grejor på strax under en vecka. Det kan ta längre tid nu efter den första juli. Han har F-skattebevis så det är nog seriöst.


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 20 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
POWERED_BY
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2011