karlmb skrev:
aryan skrev:
Nu finns motorgas/LPG också med.
Kanske man ska ha biogas och naturgas för sig också? Men jag tror inte det går att tanka 100% biogas?
/Aryan
Mkt bra med alla bränsleslagen!
Vi kan gott ha "fordonsgas" -som brukar hävdas är 50% fossil, ren biogas, ren naturgas, alla 3 alltås. Detta kan öppna en del ögon också.
Ok nu finns dessa med, man skulle kunna ha med E100 som fiktivt val ocskå me eftersom ingen vet vad förbrukningen blir är det inte riktigt realistiskt..
karlmb skrev:
Håller sedan med om att vi kanske skall ha en aktuell och ofta uppdaterad argumentationssida så att intresserade kan se att vi har svar på det mesta och inte mörkar något.
Denna argumentationssida borde faktiskt vara hemsidans 1:a sida.
Är det emissioner som är AE-lobbyns senaste attack, ja då kan vi kommentera det snabbt i sakligt, är det regnskogen så skriver vi om det.
Visst det blir en del jobb för webmaster, men om vi alla hjälps åt att skriva en kortfattad och skalig text (i en speciell tråd lämpligen), gärna med lämpliga interna o externa länkar, så kunde webmasterna bara kopiera in texten när han får tid?
Ja det är ju bara komma med förslag under rubriken "hemsidan"
Denna lilla beräkningssnurra var ett eget initiativ som jag tyckt var kul att göra men i mån av id kan jag eller ågon av de andra webmasters säkert bygga ut / förbättra mera.
Till faq har jag byggt ett enkelt gränssnitt för uppdateringar men den är inte aktiverad eftersom innehållet behöver jobbas med, skulle du ta tag i det MB?
/Aryan